Graffiti


Var borta i fredags så jag fick istället skapa lite graffiti på en app. Haha, jag tyckte det var svårt men det blev iaf ett halvdant resultat. ;)
Så det var min bild!
Men jag tycker att graffiti är vacker konst, men mer som när det är såhär som jag själv försökt rita men inte tags, eller lagligt klotter. Det är bara fult. Men jag tycker inte heller om att det finns klotter över hela Stockholm. Det är fult och jag vet att all olaglig gatukonst innefattas under namnet klotter, men själv tycker jag att graffiti är sjukt coolt och snyggt. Men jag tror inte på att skaffa lagliga väggar, jag tror inte att de som gör det för kicken slutar då. Så jag tror att i helhet ökar klottret. Men samtidigt tycker jag att det är ascoolt t.ex. som Banksy's konst och Berlin muren m.m. Så vem vet hur Sverige ser ut om några år?! Om det är lagligt kanske staden är helt nedklottrad eller kanske t.o.m finare. Men det får tiden utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0